HÁRMASHATÁRHEGYI SPORTREPÜLÉSÉRT ALAPÍTVÁNY

A sportrepülők és egyesületeik érdekvédelmi szervezete. Közhasznú szervezet. Alapítva 1990-ben.

    Először kattints ide

 

Köszönjük, hogy adód 1 %-át nekünk ajánlottad fel.

 

=====================================

Magyarországra jön a XIX. FAI Unlimited Motoros Műrepülő Európa-bajnokság !

A CIVA (Nemzetközi Repülő Szövetség Műrepülő Szakbizottsága) hétvégén tartott plenáris ülésén a delegáltak Magyarországnak ítélték a XIX. FAI Unlimited Motoros Műrepülő Európa-bajnokság rendezésénak jogát. A pályázatot a Magyar Repülő Szövetség berkein belül működő Magyar Műrepülő Klub adta be. Csehországgal szemben 16:9 arányban kerekedtünk felül a szavazáson. A rangos eseménynek Matkó Repülőtér (LHMP) ad otthont 2014. augusztus 23-30 között. A világ legjobb műrepülő pilótái mutatják majd be tudásuk legjavát!

A VERSENY HIVATALOS HONLAPJA:

  www.eac2014.hu


On-line hírekért lájkold: facebook/eac2014


Üdvözöljük a 19. FAI Unlimited Motoros Műrepülő Európa-bajnokság hivatalos weboldalán..

A verseny a FAI, a Magyar Műrepülő Szövetség, és a Magyar Műrepülő Klub szervezésében 2014. augusztus 23. és 30. között a Kecskemét melletti Matkópuszta repülőterén kerül megrendezésre.

 

 

Matkópusztára jönnek jövőre Európa legjobb motoros műrepülői

 

Márványi Péter

 

2013.11.24 16:40  

 

Magyarországnak ítélte a jövő évi Unlimited EB jogát a nemzetközi szövetség; lesz repülőnap is!

 

– Ábrányi Tamás, a magyar műrepülő válogatott tagja egy világversenyt már levezényelt tavaly, és gondolom, van is összefüggés a sikeres nyíregyházi Advanced világbajnokság, és a jövőre Magyarországon rendezendő Unlimited Európa-bajnokság között.

 

– Nagy szerepe van annak, hogy egy nagyon sikeres Advanced világbajnokságot rendeztünk abban, hogy megkaphattuk a 2014-es Unlimited Európa-bajnokság rendezésének a jogát. A 2012-ben rendezett világbajnokságot a CIVA, a Nemzetközi Repülő Szövetség Műrepülő Szakbizottsága az egyik legjobban szervezett bajnokságnak aposztrofálta a versenyértékelő közgyűlésén.

 

– Mégis, amikor a körülményekről van szó, amikor ott vannak a versengő pályázatok, akkor mivel lehetett nyerni azon kívül, hogy volt már egy jó rendezés?

 

 

 

 

 

abranyi_tamas.jpg

 

 

 

 

 

– Mindazzal, amit kínáltunk. Nyilvánvaló, egy verseny rendezésénél az a legfontosabb, hogy a verseny és a körülmények a legoptimálisabbak legyenek, de nagyon lényeges az is, milyen pluszt tudunk adni a versenyzőknek, legyenek azok szociális programok vagy szórakozás, kikapcsolódási lehetőségek a versenyszámok között, satöbbi. Az a csomag, amit mi beterjesztettünk a CIVA-nak pályázati anyagnak, az mindezt tartalmazza, és vélhetően hozzásegített minket ahhoz, hogy megnyerjük ezt a pályázatot.

 

– Milyen pluszok vannak a csomagban?

 

– Például a kecskeméti fürdő, illetve az élményfürdőnek az ingyenes használata, az ingyenes tömegközlekedés, vagy akár a budapesti városlátogatás, mint szabad program, ez mind része volt az ajánlatunknak.

 

 

 

 

 

– Körülbelül mekkora mezőnyre lehet számítani? A világbajnokságon, ha jól emlékszem, hetvennél is több gép volt.

 

– Nyolcvanegy versenyzővel minden idők egyik legnagyobb létszámú versenye volt. Matkópusztán a mezőny az előző versenynél sokkal kisebb lesz, tekintettel arra, hogy ez valóban a csúcsa a műrepülésnek, tehát azon túlmenően, hogy rendkívüli felkészültséget kíván a pilótáktól, a legköltségesebb is a repülősportok között. A jelenlegi Unlimited mezőny olyan ötven főre tehető. Nagyon bízom benne, hogy közel negyven pilóta fog érkezni hazánkba.

 

– És hány magyar lesz? Egyáltalán, mi az átjárás az Advanced és az Unlimited kategória között?

 

 

 

 

 

– Gyakorlatilag képesnek kell lenni azokat a figurákat, figurakombinációkat lerepülni, amelyek az Advanced kategóriában szerepelnek, de a kategória nevében is benne van, hogy korlátlan, ami majdnem igaz, tehát sokkal bonyolultabb figurakombinációk vannak az Unlimited kategóriában, mint az eggyel alatta lévő Advanced-ben. A másik feltétel egy megfelelő repülőgép, hiszen ehhez a kategóriához már valóban csúcsteljesítményű repülőre van szükség.

 

– És a magyarok birtokában vannak ezeknek a csúcsgépeknek?

 

– Részben igen. Illés Tamás azt hiszem, immár öt éve versenyez ebben a kategóriában. Én is elkezdtem versenyezni tavaly ebben a kategóriában, sajnos az én repülőgépem nem nagyon alkalmas erre, a határon mozog a teljesítményét tekintve, de van esély arra, hogy átüljek egy másik repülőgépbe, ebben az esetben szeretnék én is versenyezni. Illetve, amiről tudomásunk van, Veres Zoli is jelezte, hogy szeretne indulni, illetve nem tudjuk, hogy Nádas Tamás följebb lép-e az Unlimited kategóriába, nagyon bízom benne, hogy így lesz.

 

 

 

 nadas-tamas_..jpg

 

– A matkópusztai repülőtér jóval kisebb, mint a nyíregyházi. Igaz, hogy a mezőny is kisebb, de elférnek-e majd a versenyzők és a gépek, lesz-e elég hely a boxra? Persze Matkópusztán korábban is voltak már versenyek.

 

– Matkópuszta minden tekintetben alkalmas akár egy sokkal nagyobb létszámú verseny megrendezésére is. A boksz elhelyezésére jobbak a lehetőségek, mint Nyíregyházán, azért, mert ott viszonylag közel voltunk a városhoz; nagyon kellett sakkozni a boksz pozíciójával, hogy egyfelől ne legyen lakott terület fölött, illetve épület fölött, másrészt a lehető legtávolabb legyen a kórháztól és a várostól. Matkópusztán ilyen szempontból jobbak a lehetőségek, hiszen jóval kijjebb van a településtől.

 

 

 

 

 

Maga a futópálya nagyon jó minőségű, függetlenül attól, hogy füves pályáról van szó, de az alapja homok, tehát semmilyen gondot nem okoz az eső sem. Jövőre föl fog épülni egy második hangár, és a két hangár kapacitása bőven elegendő lesz a mezőnyben versenyző repülőgépek tárolására. És azt se felejtsük el, hogy most lett felújítva hat faház, ami nagyon kulturált szálláslehetőséget kínál mindazoknak a versenyezőknek, akik szeretnének közvetlenül a repülőtéren aludni és lakni.

 

– Szerveztek-e hasonló repülőnapot, mint Nyíregyházán, a verseny nyitányakor vagy zárásakor?

 

– Mindenképpen. Ezt hagyományosan az ilyen versenyeken a zárónapra szokták tenni. Tekintettel arra, hogy most közel is vagyunk a kecskeméti NATO-bázishoz, akikkel nagyon jó kapcsolatban állunk, szeretnénk, ha a Gripenek is megjelennének ezen a repülőnapon, és tiszteletüket tennék.

 

 

 

 

 

– Nyíregyházán éppenséggel a város közelsége elég sok esélyt adott arra, hogy a város lakói kilátogassanak verseny közben is és figyeljék az eseményeket. Matkópuszta kicsit jobban kiesik. Lesznek-e nézői a repülőnapon túl a versenynek is?

 

– Azért Matkópuszta nincs olyan messze Kecskeméttől. Közigazgatásilag is Kecskeméthez tartozik, tehát buszjárat is van ide, nem gondolom, hogy a közlekedés túl nagy problémát okoz. Minden attól függ, hogy milyen PR tevékenységet tudunk az Eb-hez kapcsolni. Én bízom benne, hogy Nyíregyházához hasonlóan megfelelő lesz az ismertsége a versenynek, és bízom benne, hogy elegendő látogatója lesz a versenynek és a repülőnapnak.

 

 

 

 

 

 nadas_tamas_utolso_integetese..jpg

 

Nádas Tamás utolsó integetése.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mrsz_logo.jpg

 

10._motoros_murepulo_vb..jpg

 

Pontosan 22 évvel az utolsó Nyírség Kupa után idén nyáron ismét Nyíregyházára figyelnek a világ műrepülői és a sport rajongói. Három másik országgal szemben, fej-fej melletti nagy küzdelemben Magyarország nyerte el a

 

10. FAI Advanced Motoros Műrepülő Világbajnokság

 

rendezésének jogát, mely jelenleg a műrepülő sport legnagyobb létszámú nemzetközi eseménye.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Katt ide: 

 

Pilótanők a nyíregyházi világbajnokságon

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Bár az időjárás közbeszólt, és a versenyt egy időre fel kellett függeszteni, a 20 ország és 81 indulóból hétfőn Nádas Tamás nyerte a 10. Advanced Motoros Műrepülő Világbajnokság Free programját.

 

Mivel ez egy önálló világbajnoksági szám, ezért Nádas Tamás elnyerte a motoros műrepülő világbajnoki címet is. 

 

Forrás: http://www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/nadas_tamas_vilagbajnok/ 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Az eredmények: 

 

http://civa-results.com/2012/WAAC_2012/indexpage.htm 

 

..............................................................

 

http://www.airportal.hu/ap/viewtopic.php?f=32&t=8573

 

http://iho.hu/hir/vb-nyiregyhazan-felkeszules-orankent-szazezrekert-120722  

 

A 10. motoros műrepülő világbajnokság-ra

 

húsz ország 88 pilótája nevezett be.

 

 

 

A motoros műrepülés az egyik legismertebb technikai látványsport a világon a Forma-1 és a NASCAR után. Az itt versenyző pilóták a világ legjobbjai közé tartoznak. Található köztük több évtizedes tapasztalattal rendelkező kereskedelmi és vadászpilóta is. Míg egy űrhajós 5 G-terhelést kap rakétakilövésnél, addig a műrepülő pilótákra a verseny alatt figurától függően 6-10 G nehézségi erő hat.

 

Magyarország három másik országgal szemben, fej-fej melletti küzdelemben nyerte el a világbajnokság rendezésének jogát. A 10. FAI World Advanced Motoros Műrepülő Világbajnokság jelenleg a műrepülő sport legnagyobb létszámú nemzetközi eseménye, amelyet idén hazánkban rendeznek.

 

 

 

A magyar csapat.

 

magyarorszag_hungary.jpg

 

tolokocsis_pilota_007.jpg

 

A világbajnokságon részt vett ASKEW angol pilóta.

 

Kerekesszékből a repülőgépbe....

 

tolokocsis_pilota_009.jpg

 

Az angol mozgássérült pilóta "beül" a gépbe.

 

az_angol_mozgasserult_versenyzo.jpg

 

Felszállásra kész.

 

tolokocsis_pilota_024.jpg

 

Indulás a pihenőbe.

 

 

 

A világbajnokságot július 26. és augusztus 5. között Nyíregyházán rendezi meg a Magyar Műrepülő Klub. Európából 17 nemzet 70 versenyzőt, míg az afrikai, amerikai és az ázsiai kontinensről egy-egy ország 18 pilótát indít az AWAC (Advanced World Aerobatics Championships) 2012 Hungary viadalon.

 


A magyar műrepülő-válogatott színeiben a szekcióvezető Ábrányi Tamás mellett Karai Csaba, Keserű Béla, Kovács Gergely, Nádas Tamás és Szücs Róbert készül a világbajnokságra.

 

a_nagy_viadalra_varo_gepek.jpg                             

 

Műrepülő-vb:

 

Nádas Tamás aranyérmes a szabadprogramban

 

MTI - 2012.07.31. Utolsó módosítás: 2012.08.01 03:07:36

 

Nádas Tamás nyerte a motoros műrepülő-világbajnokság szabadprogramját Nyíregyházán.

 

Ebben a számban szigorú szabályrendszer alapján mindenki magának állít össze programot, amelynek meghatározott pontértékű elemeket kell tartalmaznia.

 

A szervezők tájékoztatása szerint 81 induló közül lett a legjobb Nádas Tamás hétfőn.

 

Korábban, 50 évvel ezelőtt Katona Sándor nyert ugyanebben a számban, akkor Budaörsön rendezték a II. Motoros Műrepülő Világbajnokságot.

 

nadas-tamas_..jpg

 

Nádas Tamás

 

Születési idő: 1969.03.20.
E-mail: nadas.tamas@repulesvilaga.hu
Facebook: http://www.facebook.com/tamas.nadas

 

Eredmények 2011-ben: 
- Magyar Bajnokság: aranyérem 
- Dél-afrikai Köztársaság idénynyitó kvalifikációs műrepülő versenye: aranyérem 
- MRSZ: Év Műrepülő Pilótája

Eredmények 2010-ben: 
- Magyar Bajnokság: aranyérem 
- Világbajnokság: összetett 8. helyezés

Eredmények 2009-ben: 
- Magyar Bajnokság: aranyérem 
- Európa-bajnokság Q program: aranyérem 
- Cseh nemzetközi kupa: ezüstérem 
- Spanyol Mediterán kupa: bronzérem

1998-ban 29 évesen egy sétarepülés alkalmával kerül a kapcsolatba a repüléssel. Annyira megfogta az élmény, hogy még azon a napon megkezdi kiképzését. Néhány hónap után meg is szerzi szakszolgálati engedélyét. Mindezzel nem elégszik meg, azonnal átül egy Z-142-es típusba és a műrepülés elsajátításával folytatja repülős pályafutását. Teljes műrepülő kiképzése 2001-ben fejeződik be, ekkor már YAK-18, YAK-52 valamint Z-726-os típusokon repül. Ezután már együléses gépeken műrepül ( YAK-55M; ACRO-230; CAP-231; Z-50LS) és számos hazai rendezvényen örvendezteti meg a közönséget.

 

Repülős pályafutásának nagyobb mérföldköve a 2007-es év. Ekkor érkezik meg a tökéletes műrepülésre kifejlesztett EXTRA 300 LP típusú repülőgépe, ezzel a géppel, már méltó ellenfélként vehet részt a különböző versenyeken. A sok-sok év gyakorlás és tanulás a 2009-es esztendőben hozza meg gyümölcsét. Ez év májusában a Csehországban megrendezett Karlovy Vary CAP- on összesítettben ezüstérmet szerez, júliusban a Magyar Műrepülő Bajnokság abszolút győztese lett. Szintén ebben az évben a Lengyelországban rendezett 6. FAI Advanced Műrepülő Európa-bajnokságon a Q programban aranyérmet szerez, majd a következő évben megrendezett világbajnokságon az ott induló 92 versenyzőből bejutott a TOP 10-be.

 

 

 

Katona Sándor küldte az alábbi képeket:

 

 

 

100_0649.jpg

 

Gulyás Feri bácsi, Katona Sanyi és Mandl Ernő bácsi

 

100_0795.jpg

 

Katona Sanyi átadja Nádas Tamásnak az aranyérmet.

 

100_0874.jpg100_0823.jpg

 

 

 

katona_sandor.jpg

 

Katona Sándor

 

http://iho.hu/hir/volt-egyszer-egy-br-vilagbajnoksag-3-120721

 

 (a linket a keresőbe be kell másolni)

 

 

 

http://iho.hu/hir/volt-egyszer-egy-br-vilagbajnoksag-2-120719
 

 

====================================

 

http://nadastamas.jetfly.hu/index.php?lang=hu&oldal=fenykepek

 

=============================== 

 

http://www.nadastamas.hu/index.php?lang=hu&oldal=magamrol 

 

===========================================

 

A nagy "csatára" váró gépek.

 

A csapat felkészülését Besenyei Péter műrepülő világ- és Veres Zoltán Európa-bajnok is segíti, a társaság a kiskunlacházi és a Kecskeméthez közeli matkópusztai repülőtéren készül a megmérettetésre. A válogatott tagjai közül Ábrányi CAP 231, Karai EDGE 540, Keserű, Kovács és Szücs Z-50LS, Nádas pedig Extra 300 típusú repülőgéppel állt rajthoz.
A legnépesebb csapattal, nyolc-nyolc versenyzővel az Egyesült Államok, a Dél-Afrikai Köztársaság, Lengyelország és Oroszország érkezik Nyíregyházára. A műrepülők több számban mérik össze tudásukat. A feladatokat egy háromszor ezer méteres képzeletbeli légkockában kell végrehajtaniuk, és teljesítményüket a bírók és vonalbírók pontozzák.
A pilótáknak nemcsak az 1000x1000x1000 méteres „boxban" kell maradniuk, hanem előírt figurákat is teljesíteniük kell gépeikkel. Úgynevezett Q, azaz ismert kötelező, valamint free, vagyis saját tervezésű és unknown, két zárt kötelező gyakorlatot repülnek majd a vb-programban.     
A pilóták „kotta" szerint repülnek, amely tartalmazza a figurákat, azok típusát és egymás utáni sorrendjét. Emellett természetesen figyelniük kell a repülési idő megtartására is, amely a felszállástól - versenyszámtól függően - 10-15 perces.
Július 23. és 25. között a hivatalos edzésnapokra kerül sor. A verseny 26-án 10:00 órakor kezdődik, az ünnepélyes megnyitót pedig aznap 18:00 órától tartják a nyíregyházi Kossuth téren. Július 27. és augusztus 3. között naponta 9:00 órától rendezik a vb-programot. A résztvevők augusztus 4-én nagyszabású repülőnapon búcsúznak el a nyírségi házigazdáktól és a nézőktől, amelynek keretében rendezik a hivatalos díjkiosztó és a záróünnepélyt, míg a világbajnokság helyezettjei légi bemutatót tartanak.

 

Látnivalók a felkészülésről:

 

http://www.gogogo.hu/levegoben/legbolkapott/10th-fai-waac-felkeszules/ 

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

motoros_murepulo_v.b._emleklap_b.jpg

 

50_eve_irta_a_repules_3_2.jpg

 

A II. Motoros Műrepülő Világbajnokságra készülő válogatott keret tagjai.

 


FEJES PÉTER

 

Harminc éves és tizenkét év óta repül. Vitorlázó repülőként kezdte, - ezüstkoszorús. Vitorlázó és motoros oktató. A szövetség hármas kötelékének vezérpilótája. Most vesz részt először világméretű versenyben.

 

FEJÉR MIKLÓS

 

Tizenöt éve repül, harminchét éves. Vitorlázó és motoros repülőoktató. Öt éve műrepül motoros gépen. 1950 óta a repülőnapok állandó résztvevője és a kötelék vitorlázó műrepülés egyik legjobb hazai képviselője.

 

HORVÁTH JÓZSEF

 

Motoros repülő oktató. Tizenhárom éve repül, ebből tizenkét év motoros repülés, most harminckét éves. A magyar műrepülő gárda sokoldalú tagja. Tizennégy vitorlázó és tizenöt motorosgép típust repül. Kétezernégyszáz órát töltött a levegőben.

 

KATONA SÁNDOR

 

Egyik legfiatalabb műrepülő pilóta. Huszonhét éves és tizenhárom éve repül, - vitorlázó és motoros oktató. Hat éve rendszeresen repül motoros géppel. A hármas műrepülő Tréner-kötelék tagja.

 

LÁNCZ TIBOR

 

A válogatott keret legifjabb tagja, huszonöt éves, tíz éve repül. Ezüstkoszorús vitorlázó pilóta. Vitorlázó és motoros oktató Miskolcon. Négy év alatt hatszáznyolcvan órát repült motoros géppel, kétezerhétszáz felszállásból. Két éve műrepül.

 

PÁL ZOLTÁN

 

Egy műrepülő világbajnokság tapasztalatai vannak mögötte. Harminchárom éves. Tizennégy éve motoros pilóta. A közelmúlt években szerezte meg az ezüstkoszorús vitorlázó jelvényt. A Budaörsi repülőtér parancsnoka.

 

KURUNCZI JÁNOS

 

33 éves és tizennégy éve repül. Vitorlázó és motoros oktató a győri repülőklubban. 1700 órát repült motoros géppel. Régi, kiváló, tapasztalat motoros pilóta.

 

TÓTH JÓZSEF

 

Részt vett a "Hármashatárhegy 80" éves című rendezvényünkön 2013. október 14-én.

 

toth_jozsef_vilagbajnok.jpg

 

Aranykoszorús vitorlázó pilóta - egy gyémánttal. Huszonkilenc éves és tizennégy éve repül. Mérnök a ferihegyi repülőtéren. Vitorlázó és motoros oktató. Ezerháromszáz felszállással négyszázötven órát repült motoros géppel, vitorlázóval ezerkettőszázötven órát.

 

Repülőművészek

 

http://www.facebook.com/photo.php?v=158847504267452

 

A Repülőművészek című film, 1962-ből...

 

 

 

a_ii._motoros_murepulo_vilagbajnoksag_versenyzoi.jpg

 

mandl_erno_es_katona_sandor.jpg

 

Mandl Ernő és Katona Sándor a 10. Motoros Műrepülő Világbajnokság vendégei.

 

 

 

Magyar műrepülés manapság.

 

Az 1940-es évektől nagy változásokon ment keresztül a műrepülő sport Magyarországon. Az első és legfontosabb, hogy a finanszírozást az állam ma már semmilyen mértékben nem tudja, és nem akarja magára vállalni, ezért mind a motoros, és mind a vitorlázó műrepülésben résztvevő versenyzők önmaguk állják  - illetve szponzorok segítségével - a felkészülésük és a versenyzésük költségeit is. Ettől függetlenül nem panaszkodhatunk, mert a körülményekhez képest elég szép eredményeket produkálnak a magyar versenyzők mind a motoros, és a vitorlázó műrepülésben.

 

A teljesség igénye nélkül álljanak itt az elmúlt évtizedek motoros és vitorlázó műrepülő pilótái:

 

Erdős Mihály, Kovács Pál, Farkas Gyula, Durucz Jenő, Farkas Sándor, Heit Gáspár, Katona Sándor, Bubcsó István, Rozmann Gyula, Tóth László, Varga Zoltán, Molnár András, Pászti Tibor, Balatoni József,  Besenyei Péter, Szász Alajos Veres Zoltán, Daka Olga, Talabos Gábor Gurály Béla, Ábrányi Tamás, Illés Tamás, Keserű Béla, Karai Csaba, Kovács Gergely, Nádas Tamás, Szűcs Róbert, Spang Ferenc, Matuz István, Tóth Ferenc, Szilágyi János, Küthreiber Szabolcs, Dózsa Sándor, Kakuk Zoltán, Sonkoly János, Gálfi Gergely.

És még egy hír: tízenegy éve lesz a nyáron, hogy Magyarország Kilitin megrendezte az első FAI Advanced Motoros Műrepülő Európa Bajnokságot. 

 

Forrás: IHO (apró módosításokkal)

 

 

 

Támogatók

 

Itt az alkalom, hogy kihasználja az FAI Motoros Műrepülő Világbajnokság - mely a világ egyik legrangosabb légisport eseménye - támogatásából fakadó lehetőségeket.
Legyen a FAI 10. Advanced Motoros Műrepülő Világbajnokság hivatalos támogatója és élvezze az alábbi előnyöket:

 

  • Kapcsolja vállalkozását egy világméretű elit sportrendezvényhez
  • Aknázza ki a nemzetközi médiában és televíziós megjelenésekben rejlő lehetőségeket
  • Erősítse cégét világklasszis pilóták és csapatok segítségével
  • Használja ki ezt az egyedülálló alkalmat, és legyen részese egy 10 napos nemzetközi megmérettetésnek, mely varázslatos légibemutatóval zárul

 

Többféle támogatási lehetőséget biztosítunk vállalkozások, márkák és magánszemélyek számára, hogy lehetőségük legyen a rangos nemzetközi versenyt segíteni.

 

A támogatási lehetőségekkel kapcsolatos összefoglaló anyagot (pdf) itt töltheti le.

 

Támogatási lehetőségek ügyében Ábrányi Tamást keresse: abranyi@awac2012.hu

 

 

 

murepules_trefas_rajza.jpg



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 144
Tegnapi: 132
Heti: 276
Havi: 3 965
Össz.: 1 128 436

Látogatottság növelés
Oldal: Motoros műrepülés
HÁRMASHATÁRHEGYI SPORTREPÜLÉSÉRT ALAPÍTVÁNY - © 2008 - 2024 - harmashatarhegy.hupont.hu

A Hupont.hu weboldal szerkesztő segítségével készült. Itt Önnek is lehetséges a weboldal készítés.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »